K.V. Spannum

Korfbal Vereniging

Proeftrainingen zijn altijd vrijblijvend mogelijk ! Van harte welkom ! Neem contact op met iemand uit het bestuur.

Mededeling bestuurswissel: Esther van Rheenen bedanken wij hartelijk voor haar inspanningen als secretaris binnen het bestuur KVSpannum. Margit Cnossen heten wij van harte welkom als secretaris binnen het bestuur !

Liever niet, maar wil je stoppen met korfbal bij ons? Zeg je lidmaatschap dan vóór 1 mei aanstaande op bij onze secretaris.

Selectie KVSpannum Kampioen Zaal 2023/2024 !!! Klik op de foto voor het wedstrijdverslag, met dank aan Anne Hijma

Selectie MidFryslan meets SFDeinum/KVSpannum D1

Deze toppers hebben op zaterdag 20 januari 2024 een gewenningstoernooi gespeeld in Wolvega!

SPONSOR KLEDINGLIJN

In het bijzonder willen wij noemen In Memoriam de heer E Jongema uit Winsum. Hij was een trouw fan van KVSpannum. KVSpannum is door hem aangewezen als volledig erfgenaam. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie. Wij zijn vereerd en zoeken naar een passende besteding, zoals besproken op de ALV 2022, binnenkort meer nieuws daarover.

Leden